مقایسه تری استین با سایر گلیسرید‌ها در صنعت

کاربرد پرمنگنات پتاسیم
پرمنگنات پتاسیم و نحوه استفاده آن در صابون
11/02/1402
خرید تری استین باکیفیت
نکات مهم در خرید و انتخاب تری استین باکیفیت و قیمت مناسب
19/02/1402
کاربرذ تری استین

کاربرذ تری استین :تری استین یک تری استر از ترکیب گلیسرول و به شکل یک مایع بی رنگ است. این ماده دارای کاربرد‌های مختلفی است که در این مقاله به این کاربرد‌ها و مقایسه تری استین با سایر گلیسریدها در صنعت اشاره می‌شود تا به خوبی با این ماده آشنا شوید.

مشخصات تری استین کدامند

تری استین یک ماده شیمیایی است که همانند هر ماده شیمیایی دیگر مشخصات مهم خود را دارد. از مهم‌ترین مشخصات تری استین شفاف و بی رنگ و همچنین روغنی بودن آن است. نام‌های دیگر این ماده فانجاکتین و انزاکین است که این نام‌ها از نام‌ های تجاری معروف محصول شمرده می ‌شوند.

بیشتر بخوانید: قیمت تری استین

کاربرذ تری استین

کاربرذ تری استین

نقطه جوش محصول فوق ۲۵۸ تا ۲۶۰ درجه سانتیگراد و نقطه انجماد آن نیز ۳۷_ درجه سانتیگراد است. در ۱۵۳ درجه سانتیگراد امکان اشتعال آن وجود دارد.  جرم مولکولی این ماده، ۲۱۸.۲ گرم بر مول است.

اگر تری استین شروع به فاسد شدن کند، بویی همانند استیک اسید از خود آزاد می ‌کند که در این صورت می ‌توان به فاسد شدن آن پی برد.

جالب است بدانید که این نوع ماده در ترکیبات آلی از جمله الکل و آستون به خوبی حل می ‌شود اما در روغن‌ های گیاهی و جانوری و هیدروکربن ‌های آلیفاتیک امکان حل شدن آن وجود ندارد.

مهم‌ترین کاربردهای تری استین

تری استین کاربرد‌های فراوانی را به خود اختصاص داده است. به طور مثال؛ این ماده بیشتر در صنایع غذایی، تنباکو و برخی از صنایع دیگر مورد استفاده قرار می گیرد. تری استین به عنوان یک ضد قارچ عالی کاربرد بالایی دارد و می‌ تواند رشد قارچ‌ها را متوقف کند.

درمان ناراحتی‌های پوستی یکی دیگر از کاربردهای تری استین است. تری استین راهی بی خطر برای کنترل phپوست می‌ باشد و موجب محافظت از پوست می‌ گردد.

این ماده همچنین برای افزایش جذب و نفوذ دارو بهترین کارایی را دارد. ماده فوق باعث اثر بخشی بهتر داروها در درمان التهابات می ‌شود. تری استین همچنین در مواد خوراکی بالاترین کارایی را دارد و به عنوان نم‌گیر و عامل چسبندگی مورد استفاده قرار می ‌گیرد.

در تولید آدامس کاربرد ماده فوق مورد توجه است و البته در خمیر‌ها نیز موجب افزایش تخمیر آن می‌شود. کمک به افزایش ماندگاری بوی عطر‌ها، به عنوان حلال در جوهر چاپگرها، حلال در رنگ ‌های ساختمانی و بسیاری از کاربرد‌های دیگر را می‌ توان از مزایای ارزشمند این ماده شیمیایی در نظر گرفت.

تفاوت تری استین با سایر گلیسرید‌ها در صنعت

گلیسرید‌ های مختلفی در صنعت تولید می‌ شوند که یکی از بهترین آن‌ها تری استین است. این گلیسرید دارای تفاوت‌ هایی با سایر گلیسریدها می ‌باشد. یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های تری استین با سایر گلیسرید‌ها این است که تری استین‌ها نسبت به دیگر انواع گلیسرد بسیار فراوان هستند.

برای خرید آسپارتام و مشاهده لیست قیمت کلیک کنید

کاربرذ تری استین

کاربرذ تری استین

تری استین ‌ها تنها در چربی حل شده و محلول می ‌شوند اما بسیاری از گلیسرید ‌های دیگر اینگونه نبوده و هم در آب و هم در چربی محلول می ‌شوند. تری استین‌ها حاوی سه زنجیره اسید چرب هستند اما دیگر گلیسرید‌ها اینگونه نبوده و معمولا بسیاری از آن‌ها حاوی دو اسید چرب هستند.

علاوه بر این ، تفاوت ‌های دیگری در تری استین و دیگر گلیسرید‌ها وجود دارد که با در نظر داشتن آنها می ‌توان خرید مطئمن تری را تجربه کرد.

قیمت روز بهترین انواع تری استین

همان‌طور که اشاره شد، تری استین دارای کاربردهای متنوعی است و در بسیاری از صنایع، مورد استفاده قرار می گیرد. از این رو حجم بالای تولید روزانه را به خود اختصاص داده و به یک محصول در فروش تبدیل می شود.

تری استین‌ها فروش عمده بالایی دارند‌. زیرا در کارخانه‌های تولید انواع محصولات صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. از این رو نیز قیمت خرید و فروش آن‌ها فوق‌العاده مناسب می ‌باشد.

بهترین انواع تری استین با غلظت بالا از شرکت ‌ها و نمایندگی عرضه این محصول توزیع بالایی دارند و در هر کجای کشور به راحتی یافت می‌ شوند. این نمایندگی ‌ها، محصول مورد نظر را با قیمت مناسب تری عرضه می ‌کنند.

با توجه به کاربرد بالای این نوع محصول در صنایع مختلف، روز به روز بر تولید هر چه بیشتر تری استین افزوده می ‌گردد. تولید انبوه باعث می شود تا این محصول، قیمت به‌‌ صرفه ‌ای داشته باشد.

بیشتربخوانید: پرمنگنات پتاسیم و نحوه استفاده آن در صابون

سخن پایانی

تری استین ‌ها از جمله مواد شیمیایی هستند که دارای تفاوت ‌هایی با سایر گلیسریدها می باشند. این تری استین ‌ها دارای کارایی‌ هایی در صنایع غذایی و برخی از صنایع دیگر از جمله صنعت تنباکو هستند. قیمت روز آن‌ها نیز مناسب است و می‌توان به هنگام نیاز به شکل عمده و خرده با نرخ مناسب خرید آن‌ها را انجام داد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

جواب دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

استعلام قیمت